Galéria | Árlista | Órarend | Személyi edzés | Óráink | Szolárium | Kapcsolat

 

PILATES

 

 

Kovácsné Bea, Pilates-oktató

A Pilatest Joseph Pilates alakította ki az 1920-as évek végén, s fejlesztette azt egészen halálig. Módszere hét lényeges alapelvre támaszkodik:

-          CENTERING – más néven erőközpont. A pilates minden mozdulatot a bordák és a medence által határolt erőközpontból eredeztet.

-          CONCENTRATION – jelentősége abban rejlik, hogy edzés közben végig a testünkre összpontosítunk, fókuszáljuk az elménket, minden izmunk tudatosan működik.

-          CONTROL – semmilyen gyakorlatot nem végzünk lendületből, minden mozdulat koordinált.

-          PRECISION – szépség, kecsesség, stílus = érzet, élmény.

-          FLOW – a gyakorlatok összekötése áramló mozgássá.

-          ISOLATION – mindig pontosan tudjuk, melyik izmunk mozdul, melyikkel dolgozunk, s melyiket tartjuk alaphelyzetben.

-          BREATHING – helyes légzéstechnika.

A Pilates segít izmaink feszessé tételében, a törzsizomzatunk stabilizálásában, karcsúságunk megőrzésében és a testi-lelki egyensúly és felfrissülés elérésében.

 

 

 

Copyright © Hudák Kft

Honlapot készítette: Hudák Mariann

[mhudak(kukac)cogsci(pont)bme(pont)hu]
Minden jog fenntartva

 

Utolsó módosítás: 2018.09.17. 18:03

 

Galéria | Árlista | Órarend | Személyi edzés | Óráink | Szolárium | Kapcsolat