Galéria | Árlista | Órarend | Személyi edzés | Óráink | Szolárium | Kapcsolat

 

Szia! Nedelkó Zsuzsi vagyok!

 

 

 A Fitness Akadémia végzett hallgatója és a Kangoo Club Hungary, Power Jumps edzője!

Kangoo Jumps:

Ha egy dinamikus, pörgős és garantáltan izzasztó órára vágysz, válaszd ezt.

Kevesen tudják, de a Kangoo Jumps nagyon sok mindenre jó és szinte minden korosztálynak megfelelő mozgásforma. Amellett, hogy rendkívül szórakoztató, fogyaszt és rengeteg pozitív hatása van az egészségre is. Erősíti a vázizmokat, növeli a tüdőkapacitást, javítja a koordinációs készséget. A cipőt úgy alakították ki, hogy vigyázzon is rád, hiszen tompítja a becsapódásokat, ezzel védve az ízületeket. Kezdetben ezt a cipőt rehabilitációs célokra, mozgás szervi panaszokra fejlesztették ki.

Így bátran választhatod ezt a sportot is

 

A TRX edző szalaggal történő edzés lényege, hogy saját testsúlyunkat használjuk edzés közben. Olyan gyakorlatokra ad lehetőséget, amit csak nagyon edzett emberek tudnak szabályosan végre hajtani. Sokkal izgalmasabb, kihívást jelentő edzés módszer, mint amiket eddig láthattunk, tapasztalhattunk. Előnye pedig végtelen: jelentősen fejleszthető az erő, állóképesség, dinamika, egyensúly érzék és a különböző kitartások miatt, a tartásunkon is sokat javít.  Nagyon szép szálkás izomzatot fejleszthetünk vele, viszonylag rövid időn belül. Ezen kívül magunknak állíthatjuk a nehézségi szintet és a tempót is , amivel pedig jelentős zsírtól szabadulhatunk meg.  

 

PILATES

 

Kotrik Viki vagyok, Pilates- és LoveYourBelly-oktató

A Pilatest Joseph Pilates alakította ki az 1920-as évek végén, s fejlesztette azt egészen halálig. Módszere hét lényeges alapelvre támaszkodik:

-          CENTERING – más néven erőközpont. A pilates minden mozdulatot a bordák és a medence által határolt erőközpontból eredeztet.

-          CONCENTRATION – jelentősége abban rejlik, hogy edzés közben végig a testünkre összpontosítunk, fókuszáljuk az elménket, minden izmunk tudatosan működik.

-          CONTROL – semmilyen gyakorlatot nem végzünk lendületből, minden mozdulat koordinált.

-          PRECISION – szépség, kecsesség, stílus = érzet, élmény.

-          FLOW – a gyakorlatok összekötése áramló mozgássá.

-          ISOLATION – mindig pontosan tudjuk, melyik izmunk mozdul, melyikkel dolgozunk, s melyiket tartjuk alaphelyzetben.

-          BREATHING – helyes légzéstechnika.

A Pilates segít izmaink feszessé tételében, a törzsizomzatunk stabilizálásában, karcsúságunk megőrzésében és a testi-lelki egyensúly és felfrissülés elérésében.

LoveYourBelly - Hasizom fejlesztő - és regeneráló tanfolyam

A terhesség alatt nagyon sok esetben sérül az egyenes hasizom, eltávolodik egymástól a köldök vonalában, függőleges irányban. Ennek rengeteg oka lehet, amelyeket azonban kiküszöbölni nem lehet. A hasizomnak esztétikai funkciója mellet kitámasztó és megtámasztó szerepe is van. Ha sérül, sajnos nem tudja ellátni feladatait, amely nagyon megnehezítheti az anyukák életét és bizony a baba emelgetése miatti fokozott terhelés miatt komoly betegségek is kialakulhatnak (pl.: sérvek, vizeletvisszatartási problémák).

Ha megtanuljuk helyesen használni az izmainkat és a megfelelő gyakorlatokat végezzük, a hasizmok képesek megerősödni és az izmok közötti rés minimálisra csökkenthető.

 A LoveYourBelly tanfolyam ezek megtanulására és életünk részévé tételére hivatott.

Elérhetőségeim:

Tel.: 06 30 953 5148
E-mail: kotrik.viktoria@gmail.com

 

 

 

Copyright © Hudák Kft

Honlapot készítette: Hudák Mariann

[mhudak(kukac)cogsci(pont)bme(pont)hu]
Minden jog fenntartva

 

Utolsó módosítás: 2017.01.17. 10:15

 

Galéria | Árlista | Órarend | Személyi edzés | Óráink | Szolárium | Kapcsolat